Dne 8. 5. 2012 byl v Přerově otevřen nový most přes řeku Bečvu. Tyršův most přes řeku Bečvu byl postaven na místě původního Tyršova mostu, který byl po druhé světové válce zničen německými vojsky dne 8.5.1945. Jedná se o třípolový železobetonový most, který je ke středu vzepjatý. Je podepřen dvojicí betonových opěr a pilířů. Na mostě je umístěna výtvarná výzdoba. Most má na krajích chodníky pro pěší a uprostřed dva komunikační pruhy, z nichž jeden slouží jako cyklostezka a druhý je určen pro jednosměrný provoz automobilů směrem z centra města. V mimořádných případech lze uvažovat s provozem obousměrným. Vydláždění celého povrchu je navrženo z kamenných kostek tak, aby vázalo na zadláždění obou předpolí. Most je široký 12,5 metrů a délka přemostění činí 71,5 metrů.
Společnost Cityplan spol. s r.o. se podílela na zpracování přípravných projekčních prací na projektu Tyršův most přes řeku Bečvu od roku 2007. V první fázi projektu společnost CityPlan zpracovávala dopravní část technické studie a dokumentace pro územní rozhodnutí (DUR) pro společnost Šrámková architekti, s.r.o., která byla v roce 2003 úspěšným účastníkem architektonické soutěže, na jejíž základě bylo rozhodnuto o architektonickém ztvárnění mostu.
Od roku 2008 zajišťovala společnost CityPlan, s.r.o. kompletní projekční přípravu ve sdružení firem Cityplan spol. s r.o. a Šrámková architekti, s.r.o.. V tomto sdružení byla zpracována dokumentace pro stavební povolení (DSP), dokumentace pro zadání stavby (DZS), dokumentace pro realizaci stavby (RDS) a dokumentace skutečného provedení stavby (DSPS). V souvislosti se zpracováním technické studie Tyršova mostu společnost CityPlan zpracovala dopravní model města Přerov a posoudila vliv výstavby Tyršova mostu na dopravní model města. Kapacitní posouzení křižovatek na obou mostních předpolích, bylo provedeno pomocí mikrosimulace.
Otevření Tyršova mostu v médiích: